Thursday 24 September 2015

-=---=



berdua je sebab sorang lagi sibuk print AR dia. dua orang yg kononnya takde kerja dan boring duk dalam rumah sepanjang hari rancang larikan diri. disebabkan maze runner je rasanya yg best dan memang nak tengok sebab dah tengok yg pertama jadi kami pilih maze runner jelah. pasni maze runner 3 aku nak tengok dengan siapa pulak. 

ana muncul lepas maghrib.. satu hal pulak nak teman dia cari baju ayah dia. 
dari berdua dapatla bertiga dan adela orang ambik kami yg tadinya pergi naik teksi. 
terima kasih sebab bagi peluang aku peluk pintu pagar tu. rasanya tak pernah pulak aku nak berkasih sayang dengan pagar. mesti pagar tu rasa dihargai. 

anak daraku hilang di malam raya- ummi
ayat pertama ummi bila kami muncul. ummi faham kami nak cari barang untuk orang kampung. 
utk ummi dan ayah, kami mampu bagi tudung dan pen jelah. nanti kalau dah kerja baru boleh bagi benda lain. 

doakan aku jadi manusia yg kenang budi. jangan nanti aku lupa diri tak tahu langsung menghargai.




No comments:

Post a Comment