Thursday 24 September 2015

-Jom Balik-

babai kak ajie.
hari ni kite ok je. bukan tak sayang ajie tapi sebab takde sape yg mula dulu. jadi kite pun tahan jelah.
kami jangan ditanya bila nak gerak ke perak. sungguh aku tak tahu.

munn.. ayah kata lagi "semalam ada orang panjat pagar". lain kali kalau lalu situ ingatla kami berusaha sehabis baik dapatkan barang kita.

bila putus asa tu datang, eh sesuke je hati je nak cakap apa. semua nak mudah. taknak la susah sikit dgn alasan aku ikut apa yg dorang nak. malas nak cakap banyak.

kena la sikit dgn ummi. padan muka kau. drama tu baru je mula kau dah taknak teruskan. hmm. terpaksa la ummi ceritakan kisah dia utk tingkatkan motivasi kami yg memang lemah macam ultraman kalah lawan raksasa.

.kepastian itu penawar.
kalau ya aku tahu dan kalau tak pun aku tahu. yg penting aku pasti.

agaknya bila boleh sampai rumah?
agaknya apak ok tak?

nak tulis tentang mun dan ana tapi takde idea. hmm.



dah lama kami rancang. jadi jugak saat-saat akhir. gigihnya tahan silau, panas pun kami tak hirau.
munn. terima kasih sudi pakai ezz collection.




No comments:

Post a Comment