Monday 27 July 2015

....4 hari je....

perjalanan..............

tak sangka hari ni kat sekolah. macam mimpi pulak. berjaya jugak kami tempuh halangan tu. 
turun kereta murid jerit dahh.. cikgu ena!!! mujur kenal lagi. datang 4 hari je nak buat kacau kat sekolah. semua benda nak ubah. daripada sebulan tinggal 4 hari je. suka hati datang kutip data. lepas ni berkurung balik kat ipda.

bila dah kena pergi sekolah kenala iron baju awal. kenala sediakan baju kasut stokin tudung semua benda waktu malam. kalau iron baju malam, 10 minit aku ambik nak pilih baju. cuba iron pagi laju je aku pilih. baju tak banyak mana pun nak fikir berpuluh kali. dulu mula-mula pakai tudung 30 minit aku iron tudung. sekarang ada teknik dah takla lama sangat.

bertemu tu ok.. nak berpisah tu yang payah. nakal camne pun aku sayang jugak.

2A tapi 4F mencelah

5 Fathonah

cikgu, hari ni cikgu ena nak ajar kami. cikgu boleh rehat.
pandai la korang. aku datang nak cari data. 

fasa 3 punya gambar. minggu ni tunggu hari khamis


gelap tu ok, hitam tu hmmm
bam bam tu ok, gemuk tu hmmm
pendek tu ok.. (tinggi tak kisah sangat nak main-main)
pilihla perkataan yg tak menguris hati dan perasaan.






No comments:

Post a Comment