Monday 13 July 2015

yeayyy!! ESEI DAH SIAP


status michelle : rindu pulak aku kat budak yg suka membebel tu... ha.. engko la. sapa lagi.


eh,  kenapa aku terasa?? 
tak bukan aku, bukan aku.. aku tak membebel la.
mesti orang lain kan. aku suka cakap sendiri je. (macam tak betul pulak)
takla selalu nak cakap sorang-sorang ni. ikut keadaan jugak. korang tak tahu tu cara aku motivasi diri aku. 

btw aku tulis ni setelah aku siap esei.. yeayyy..tepuk tangan. akhirnya siap jugak dengan 1288pp tapi tak tanya lagi la betul ke tak. tajuk pun takde lagi. suruh orang tulis tapi taknak ayat berat. okay, ayat berat tu camna? entahla encik. encik baca dulu la. nak bagi tengok sekarang pun malas dah nak jalan. aku dah masuk kubu ni tak rajin nak keluar balik. mujur aku sempat siapkan esei sebelum soalan paling susah tu ditanya. 

goh budak cina tu tah kena penyakit apa suruh aku baca esei dia. esei aku pun tak siap wahai kanak-kanak sekalian. hari ni tutorial 2 jam tapi kami bukan bincang soalan encik bagi kami duk betulkan esei orang. ada la 2 orang bajet editor kat kelas termasuk aku. encik suruh bincang tapi kami dah buat malam tadi tinggal nak cakap je.

tutorial 2 jam. esok pun 2 jam. hanya kerana 2 jam aku masih kat sini. 






No comments:

Post a Comment