Thursday 2 July 2015

Makna Kehidupan

cerita dari hati - Hidup Penuh Erti

penulis aiman azlan dan hilal asyraf. sejujurnya aku tak baca buku ni & aku tak beli pun.. huhu


masa aku tulis entry ni kawan aku cakap 'ena, izat ajak makan kat luar'.. dengan tak berfikir aku tanya bila?? (ce la fikir dulu tadi) dengan nada stres dia jawab 'malam la'.. ouh ye lupa puasa kan.. 

ok dah yg tu.. 
apa dia hidup penuh erti??
mencari makna kehidupan.
tanya 5 soalan pada diri dan jawab sendiri. 

1. siapakah aku
2. dari mana aku datang
3. kenapa aku kat sini
4. ke mana aku nak pergi
5. macam mana aku nak tahu benda yang benar itu benar

eh tak perasan aiman cakap bm..

hujan kat luar tu haa... ade jugak warning tadi jangan hujan tapi siapa la aku nak halang akhirnya aku berlari ke ampaian angkat jemuran. 

jawapan bagi 5 soalan tu nanti aku fikirkan. aku duduk diam bila aku tak tahu nak jawab. 
kt fb post aiman azlan kat blog pun aiman azlan. jap ye aku tak suka dia macam lelaki. aku suka cara penyampaian dan apa yg dia sampaikan, saja bagitahu awal-awal sebelum orang cakap aku suka laki orang. JOM fikirkan jawapan bagi 5 soalan kat atas.

No comments:

Post a Comment