Sunday 26 July 2015

KECIK COMEL ALARM KUAT



hadiah? siapa bagi? aku suruh masuk dalam kotak dan sumbat dengan kertas je bukan suruh balut cantik-cantik. akhirnya aku dapat handphone aku yang kecik comel alarm bunyi kuat tak macam satu lagi yang besar sikit tapi takleh pakai. alarm tu penting sungguh2. dorang cakap sensitiviti aku tinggi. bunyi sikit je aku bangun tapi aku tak caya jugak sebab kadang tu satu benda pun aku tak sedar. 

aku syak dah aku tinggal benda ni masa kat kereta tapi aku tak berani nak bagitahu. takutla kena sembur depan-depan. bahaya kot. jadi aku call bagitahu bila sampai sini. tolongla pos bukan sengaja nak tinggal. mujur tak kena marah. alarm dia kuat sangat kalau aku tak sedar tak tahu la. bukanla aku perlukan dia sebab alarm tapi nombor tu penting. mana tahu menteri nak call aku. 


No comments:

Post a Comment