Tuesday 14 July 2015

Sorry Sharry

ternyata L Satellite dgn Lenovo sharry tak boleh bersama-sama. berapa kali dah jadi camni. bila aku on L terus Lenovo taknak gerak. nasib baik ada hamster penyelamat dan L pun berapa hari ni ok takyah guna hamster. kita panggil hamster sebab takde ekor. yeke hamster takde ekor. tikus ade ekor.  marah dah sharry dengan aku. nak buat macam mana. tak sangka dorang ni takleh kawan. dulu ok je pun. 

berapa tahun dah umur L?? dah nak 3 tahun. dulu kawan dgn N tapi N kecik dan slow. aku yg kurang penyabar buat muka kesian kat bapak aku yg aku nak L. entah kenapa la L yg aku suka time tu. aku dapatla L yg lebih besar dan ok berbanding N. aku kurang sabar jadi aku taknak N yg kena tunggu berapa minit tu. sabar na sabar. selalu je cakap seindah sabarmu tapi tak jugak nak sabar sangat.
Jadual kelas haku yang takde kelas petang. yeayyy



No comments:

Post a Comment