Thursday 13 August 2015

-Cikgu Matematik-

tak cukup dgn gambar, video pun buat jugak utk jamuan nanti.
ada apa dgn matematik?
matematik bukan aku yg pilih.
belajar di sini juga bukan aku yg pilih.
aku hanya menurut perintah. mengikut pilihan keluarga.
selalu 1 kelas je utk matematik tapi bila tiba giliran kami tetibe lahir kembar.
tak tahu dia bahagi camna yg pasti umur budak matematik 1 lebih tua dpd matematik 2.
alvin 25 tahun ni
lelaki kecuali bala dan zawawi 24 tahun
perempuan ajie dan sharyn 24 tahun
yg lain boleh berlagak muda. yg lahir kemudian rasanya masuk matematik 2.

ada hikmah masuk matematik 1. banyak perempuan tak cukup tinggi. ada 4 orang je kot yg tinggi sikit. yg lain hanyalah comel. kalau dgn matematik 2 memang kalahla kami.


tak cukup 43 orang sebab salim takde.. siapa salim??
jangan tanya aku siapa diana kalau korang tak kenal siapa salim.
aku kenal dah diana tu. agak-agak salim akan terus camtu ke?
nak jugak tanya salim. betul ke dia tak pernah bahagia? betul tak suka dgn kami?
betul ke selama ni hanya sandiwara? nak tanya tapi tahu dah jawapan dia. ramai dah mesej dia dan jawapan dia tetap sama. biarkan salim. jangan menyesal sudah.



sejak bila michelle kidal?

kalau betul rajin camni maka tak perlula aku baca balik buku utk kuiz sabtu ni. tangkap gambar je lebih. aku tak tahu orang study camne. pegi kelas tumpu perhatian betul-betul ke?? aku tumpuan aku hanya sejam yg pertama. kuliah 3 jam, 2 jam lagi entahla. kadang tutup mata. kadang pandang sana sini. kadang conteng buku dan sekarang sensitif dgn kamera. jangan kau pegang henpon bukak kamera automatik aku senyum. 

aku ni suka belajar ke tak sebenarnya? nak balik tu aku sukala. 



No comments:

Post a Comment