Friday 14 August 2015

-Esok Kuiz-


keje xda gaji masa kuliah

aku jenis manusia yg suka buat pilihan. tiap malam aku buat pilihan.
kau nak buat kerja ke tak? kalau tak, pegi tidur. jangan buang masa buat benda lain.

esok ada kuiz, jadi soalan malam ni 
kau nak baca lagi ke tak? kalau tak pegi tidur.

jenis manusia yg suka bergambar dan pastikan kau senyum seikhlas mungkin kalau nak bergambar dgn aku. senyum sikit tu macam terpaksa. lebih-lebih lagi kalau gambar tu penting. contohnya... 
kalau kakak aku ada wasap tiap hari aku bagi gambar sebab tiap hari ada gambar kami. mujurla guna mms tapi tu pun aku hantar jugak. 

20 soalan objektif. objektif je pun.. boleh main tanda ikut suka. guru dan cabaran semasa. kelas ganti cuti raya. cuti sikit pun nak ganti. 








No comments:

Post a Comment