Tuesday 4 August 2015

-Senang Hati-

kite excited la... nak cerita malam ni jugak.
pengubat duka lara hari ni..
pertama tadi menjerit sebab dapat buku free...
bukak ig tetibe tengok inspiraseee request. aku tahu dah inspirasee tu aiman banna punya.
alhamdulillah dapat buku lagi. dah cakap dah kat mana ada buku free kat situ ada aku.
sorry la tag yg tak berminat. lain kali kite tak tag lagi tau.. sedih kite.
janganla cakap tak minat. cakapla lain.



tak lama pastu dapat mesej salam wak ena..
hah?? fb ni aku kenal. camna dia boleh guna panggilan camtu. asli mana ajar dia ni. fb ni bertukar tuan dah ke?

kami biasa kalau perempuan panggil wak, lelaki panggil bah. 
aii pelik ni. sebut nama amir aku tahu dah siapa. masakan tak kenal sepupu duapupu tigapupu kupu-kupu tu. kawan kampung aku kot. alhamdulillah, amir Islam dah.. yeaaaayyyy... kite tahu amir minat dulu tapi dia was-was. welcome baby amir. esok dia janji nak sambung cerita. 

elokla kenal shukran tu. memang terbaik la dapat jumpa dia. ingatkan dia kat changlun lagi. tak yakin aku mintak gambar terus dibagi gambar ic. wow.. jujur sungguh. alamat jitra tu memang tak sangsi lagi dah. aku jumpa dua kali je dgn shukran tu sebab dia kawan mun kat uitm dulu.. 

perasan amir tukar nama kat wechat. muhamad amir kot tapi ingatkan dia main-main. nak tanya tapi asyik lupa. amir, kau buat aku nak nangis. macam adik dah dia tu. memang adik pun. 22 tahun tu. eheh.  akak kau ni mampu tumpang gembira jelah. sungguh tak sangka. tak bagitahu pun. sampai hati. kalau tak dibukak cerita aku kat kau mesti aku tak tahu. mana nak sangka kita akan jumpa orang yg sama. hebat sungguh perancangan ALLAH. 

ana, aku tak lupa ucap ALHAMDULILLAH. silapnya aku jerit dulu tadi. 
sorry, akhir-akhir ni suka jerit dulu cakap kemudian. 


No comments:

Post a Comment