Sunday 16 August 2015

-HENSHIN-

hari ni kite ada buku baru.
bukan beli tapi free.
tag & win jubah kalau sampai berpeluh aku komen tag kawan-kawan pun aku takkan dapat. kalau buku senang sikit nak dapat. aku komen sekali je pun. nampaknya rezeki kat buku. kenapa kau asyik-asyik dapat buku? sebab Allah nak aku baca dan berubah kot. moga baca tak sekadar baca. takut sebenarnya, baca & tahu tapi buat tak tahu. tahu lepas tu rasa bersalah tapi buat jugak. hmm. tula yg aku selalu buat. aku buat jugak walau dah tahu salah.


apa hobi kau??
hmm.. errr.. ...


baru berapa helai aku baca. baru pendahuluan aku rasa kena tikam. mujur tak mati lagi. 


-kalau kau mampu ubah aku yg biasa-biasa jadi luar biasa, aku akan sangat berterima kasih- 

aku gurau je tadi tu.. 
kenapa kau?? 
.......................
tu ke rasanya?? 


okay takpe. kalau memang untuk aku memang akan jadi hak aku jugak akhirnya nanti. takyah nak rasa macam-macam. mun dah ajak keluar. aku dah agak ayat kedua tu jalan kaki dgn alasan bersenam. senam mendenye kalau nak pegi makan. cmart je pun. kalau nak suruh jalan kaki ke perak pun aku sudi asalkan ada yg sudi dengar cerita dan bercerita. mesti nanti rindu nak jalan dgn kau. siapa la sudi nak jalan kaki ni buat penat je. dari wangi jadi kurang wangi. bukan tak wangi terus. 





No comments:

Post a Comment