Wednesday 26 August 2015

X-Circle


jadual keluar dah.. terkejut dgn perubahan panel tapi aku lagi terkejut aku sorang je dari math 1. yg lain math 2. bukan tak suka dorang cuma aku tak suka takde kawan. bukan tak kawan dengan dorang cuma aku nakla sorang dari kelas aku jugak. nama aku pertama maksudnya aku pertama bentang ke? terima. terima. terima jelah. ade ke aku nak bentang time tu jugak aku penjaga masa untuk bilik sebelah. kalau dibagi pilihan aku suka jugak nak jaga masa  tu biar takyah bentang. 

rasa berat je nak siapkan. ni sebab tak sihat atau memang aku tak berapa rajin. nak cari kata semangat kat mana la ni nak bagi cepat siap. 

kenapa tak balik lagi?
semalam bagitahu ummi kami nak balik
kenapa nak balik? tinggal la kat sini. meriah sikit rumah ni. anas pun suka.
kami diam je. 
kat sini tak boleh buat kerja ke?
eh takla. boleh je.
kalau camtu tinggal la kat sini. 

kali pertama kami boleh tahan lagi. kali kedua ummi buat muka comel kami terus angguk. maka ajie sorang yg balik. kami bila nak balik? kena balik jugak sebelum bentang. 

moga panel  tak banyak tanya. dulu proposal senang je terima, jangan yg dah betul-betul ni ditolak pulak. kenapa jugak panel tu ditukar. 

X-Circle yg dulu namanya APPLE. tak sesuai jadi kita tukar la. 

No comments:

Post a Comment