Monday 10 August 2015

RAYA IDPA

esok nak pakai apa, takde baju.
hah, aku sendiri gelak dgn ayat tu.
cer bukak almari kau akan nampak banyak baju. 
takde baju maksudnya takde baju baru..
baju ni jelah kite pakai sebab baru pakai sekali ritu time bday ahmad.


mun kata mcm hantu.
penat tunggu makcik sarung cincin poh kong
tak habis2 dgn gaya dena bahrin.
bukanla wi.. tu aku sendiri





raya lepas-lepas susah nak dapat makanan. jadi raya tahun ni kami keluar dewan dulu. ramai pun yg makan dulu. bila semua keluar kami dah habis makan jadi kami boleh bergambar. selalunya lebih excited nak bergambar bukan nak makan. hari ni dua-dua dapat. dah kenyang bolehla bergambar. 

berbeza sungguh dulu dgn sekarang. dulu susah nak tengok aku bergambar dan paling susah nak senyum. sekarang.... hmmm. nak kata perubahan tu baik pun macam tak. entahla. dah berpuluh folder gambar aku. mak aku pun tak larat nak tengok.

10.08
sebenarnya hari ni la tarikh bermakna. kalau ikut yg betul ikut kad 13hb.
nak kata apa?
dari mula pening tak kenal alif ba ta sampai la boleh eja. lambat jugak perkembangan aku ni. orang lain kot dah boleh lancar. aku hmm. 
dari tak pandai pakai tudung sampaila boleh lilit shawl.
dari takda tudung sampaila tudung tak terpakai (nak kata tudung dia banyak)
dari tak suka membaca sampai banyak dah buku dibaca (dulu baca novel)
banyak lagi kot dari tu dari ni.. 

tunggu gambar dari mun utk sesi petang. pagi punya banyak dah. 

No comments:

Post a Comment