Saturday 1 August 2015

Promosi Pakej Sentap


dengan bangganya aku nak bagitahu aku ada dah semua buku ni. yang sedihnya aku tak dapat harga murah murah murah ni.. mujur cerpen tu aku dapat free. 
jauh aku cari buku-buku ni.. merata alor star takde pun time aku cari. sekarang hmm berlambak.
1. bedtimes stories 1- mph amanjaya mall
2. bedtimes stories 2, tarbiah sentap, momento - pesta buku PWTC
3. cerpen - eheh, freeeeeee..
lepas ni bagi lagi ye..

aku tak geng dengan team TS ni dan dorang pun tak kenal aku jadi takde keuntungan pape la aku promote buku dorang ni. aku cuma nak korang korang semua baca buku yg best. bedtimes storyies memang best sesangat sampaikan kalau ada orang kata nak bagi hadiah kat orang kena bagi benda yg kita sayang pun aku takkan bagi buku tu kecuali la orang tu betul-betul suka.. yang nak baca tapi taknak beli aku boleh bagi pinjam. pinjam boleh, bagi rosak jangan. 

kenapa aku suka? sebab ayat dia tak skema dan bunga-bunga. bahasa bumi bukan bahasa langit. bahasa yg boleh buat aku faham tanpa banyak fikir. macam yang aku cakap baca buku tak dapat mengubah kita kalau dah memang kita taknak berubah. baca la satu library pun kalau memang jenis ikut suka akula memang takkan bagi kesan pape. untuk aku, aku baca untuk tambah ilmu yg memang sikit sangat ni dan untuk peringatan lebih-lebih lagi bila aku nak buat benda jahat. kalau tengok takde perubahan kat aku jangan kata aku baca je lebih buatnya tidak. aku memang suka baca. 

aku baca jugak tulisan-tulisan orang lain. aku suka jugak. aku beli jugak. penulisan ustaz pahrol aku suka jugak. ayat dia hmm tak dapatla aku nak tandingi. reclaim your heart - yasmin mogahed aku tak habis baca lagi. nanti nak pinjam kat ummi lagi. ritu balik asrama terus pulangkan. tak sempat bagi habis. jangan kata aku fanatik team ni punya buku je. banyak je yg aku suka cuma team TS ni aku suka lebih sikit sebab bahasa dan pendekatan yang dorang guna. remaja memang sesuai la baca.  aku bajet remaja jugakla. bukan apa ayat tinggi-tinggi ni kadang mengelirukan. buku hamka aku baca 2 muka surat, aku tutup sampai sekarang aku tak bukak lagi. nanti aku bukak balik ye. chicken soup pun jangan harap aku nak baca habis. mungkin sebab dia bi kot. nampak la tak bijak bi nye tu. ada lagi chicken soup tu. kalau ada yg nak mehla ambik. aku bagi free. boleh kurangkan berat aku nak angkat barang nanti. 

panjang sangat dah aku merepek ni. bagi orang yg risau aku banyak cakap, takpe jangan risau aku tak ganggu orang, aku tak cerita dgn orang, aku tulis je. hobi aku menaip jadi aku tak cerita la kalau orang taknak dengar. kang kita exited cerita tapi orang tak layan buat kering tekak je. buat malu pun ada. masa utk beredar. kita nak pegi execise jalan kaki ke pasar malam. bak kata mun dah lama tak jalan kaki. asyik manja je camna nak kurus. 

No comments:

Post a Comment