Friday 7 August 2015

.Move on.



doakan aku tak selalu merepek tak tentu hala. doakan aku boleh kawal emosi yg terlebih aktif.
bangun tidur hari ni nampaknya lebih baik dari semalam. aku mimpi indah sangat ke sampaikan aku rasa nak berlembut hari ni. dah elok nak lembut ni jangan tetibe bagi aku jadi lain. banyak yg merepek tu dah revert to draft. kadang tu nak jugak hilang ingatan biar boleh lupa semua. tapi taknakla. jangan sebab satu kesakitan aku lupa semua keindahan. kenangan tercipta. jangan kata tak pernah bahagia kalau kau pernah bergelak ketawa. 

hari ni kena keluar lagi sebab semalam ana tak sihat kena balik awal. banyak lagi urusan tak selesai. jadi hari ni cik kak takde kat bilik. sebarang permintaan pertanyaan boleh diajukan malam nanti. kita tak guna data utk mengelakkan celcom terlebih untung. wifi yes tu pun dah cukup membebankan tiap bulan. maaf terlebih perasan. rasanya takda pun yg nak tanya. 

doakan jugak perkara ni selesai. 
aku inginkan hidup senang
aku inginkan hati tenang.

No comments:

Post a Comment