Monday 3 August 2015

T_T



semalam tak sempat nak jenguk blog pun. haa tipu. tak sempat nak tulis je.
lepas satu, satu kena pergi. tetibe ada kelas petang. nak mengamuk semua orang. ahad orang datang takde kelas tetibe nak ganti. mujur aku ingat tujuan aku kat sini nak belajar kalau tak jangan harap nak datang. lagipun pakcik tu kenal aku. aku penyelaras dia.

kelas yg ganti tetibe menghalang plan kami nak pergi makan-makan kat jubli. tapi takpe. kami jumpa jugak jalan penyelesaian. akhirnya jadi jugak naik menara. apa yg best tak tahula. saja nak naik.

kat gugel pun boleh dapat gambar ni
bersepah gambar kat fb dorang post jadi aku taknak dah letak kat sini.

ena, kau seorang je tak buat muka hodoh dalam tu.
yela dah kau sendiri yg cakap aku takyah buat pun muka aku dah hodoh. 
aku mengaku aku ada cakap "aku buat muka blur pun hodoh dah" so salah aku la tu. aku mulakan dulu.

nanti jamuan dgn junior kita buat tema hitam oren. 
dengan selamba dan sampai hatinya tunjuk kat muka aku.
tahula aku hitam. aku sedar takyah cakap pun. aku cari tudung oren je nanti. hitam tu takyah dah.

dalam gembira ada jugak sakit sana sini tu. tarik nafas, hembus. 
tahannn sebab dah janji dah yg mana kecik-kecik taknak ambik kira. 
pape pun terima kasih sebab sudi lagi kawan dgn kite yg banyak kekurangan. 










No comments:

Post a Comment