Wednesday 5 August 2015

-GAME-

henpon
internet
game

ni bukan utk kawan-kawan. aku tak kisah korang nak main. aku nak bagitahu orang lain.

game ye game. kalau tanya aku game apa aku ada, takdela aku cakap aku tak main. mestila ada. parking break
tetris
find it disney
can knockdown
fruit ninja
roller
sudoku

tahun lepas atau semester lepas ke yg hampir semua main 2048. haa aku try jugak kat henpon orang tapi tak pernah menang dan buat aku stres. siapa cakap game tu bagi hilang stres. menambah adela.

tu jelah yg ada. lama dah tak main. sejujurnya, aku tak suka orang yg fokus dgn game ni. dulu aku bandingkan kesalahan yg aku buat dgn orang-orang ni. aku ada bagitahu jugak. kalau tengok cerita, cerita tu akan habis. tapi game banyak stage dia. kononnya takpe tengok cerita sia-sia dpd main game. sebenarnya salah tetap salah. dua-dua tak ok. 

memang hak masing-masing tapi aku boleh kan nak bagitahu yg aku tak suka. kalau kawan biasanya aku kacau time dia main. aku cuba bagi dia kalah. jahat kan aku. sebab perhatian tu tak kat aku. nah, aku pun nak perhatian jugak. aku percaya orang lain tu tak main tapi tak tahula. selalu cakap tak kenal memang tak tahula main ke tak. HARAPNYA TAKLA.

jangan kata tempat internship tak dapat, elaun pun tak masuk lagi ni haa. sabo jelah. soalan remeh yg aku nak tanya semalam tu, tinggi berapa?

No comments:

Post a Comment