Saturday 1 August 2015

-Masih lagi Bawang-



berjuang utk hidup

aku taknak tanam bawang.
habis tu kau nak taman apa?
aku nak semai kasih sayang.

bawang-bawang berjuang utk hidup. mana nak sangka yg paling kecik hari tu jadi yg paling tinggi hari ni. nak bagi sama tinggi dgn IAB ni. semua sebab nak buktikan model tu betul ke tak. kalau tak betul camna pulak. kesian pakcik buat model tu. takpe pakcik, takat ni semua bawang tak buat hal. dah habis ni nanti siapa nak aku hadiahkan bawang?  

cakap pasal hadiah ada la kawan tu wish birthday malam tadi. kita tahu dah dia silap tengok nombor ic. bulan dgn hari tu bertukar. hmm. kawan-kawan ni biasanya nak jadi orang pertama wish. berebutla nak mesej tengah malam. dulu aku camtu sekarang aku nak jadi orang terakhir, buat-buat lupa dulu. 

harap sam, dean, castiel & crowley teruskan meninggi dan membesar. jangan tak tinggi macam orang yg tanam sudah. sedihhhhh.  


No comments:

Post a Comment